FOLLOWER

NUFFNANG ADS

PERSIAPAN BIRTHDAY KASEH

Sedang buat persiapan birthday kaseh, eh jgn salah anggap kata buat parti tau. Kami cuma bagi buahtangan pada orang masjid. 1st mama suruh buat kenduri kat rumah tapi mcm poyo pula kan harijadi anak siap buat kenduri kendara 😂


Saya dah plan lama dah,
Incik lalan pun okey je,
Saya settlekn persiapan dan dia akan agih pada orang masjid.


Tema ofcz lah pink,
Untuk sambutan birthday kaseh,
Mula2 daddy ajak pi cherating,
Tapi korang tahu la, saya bukan jnis suka berjalan pun. So kami tukar arah kami, nak tahu ? Follow my ig utk this weekend 😁😁😁

No comments: