FOLLOWER

NUFFNANG ADS

KURANG TIDUR TAPI HAPPY

Habit incik lalan,
Balik kerja ke, balik dri kebun ke,
Dia akan masuk secara senyap2 macam pencuri dan tetibe je muncul masa saya dengan kaseh tengah main-main..


Dulu saya bebel la juga,
Yela buat kejutan masa i tengah goreng kopok lekor, kalau saya terkejut, tak ke terbalik kuali 😒

Lama-lama saya dah tak heran dah,
Dia kata "saja nak tengk gelagat anak beranak"., kalau incik lalan skodeng masa i tengah ajar baby berbangga lah juga, pernah tu tengah saya main dengan baby sambil kepala tlentok-lentok sebab mengantuk, incik lalan rakam, kuangasam tol hahahah.


Ye saya kurang tidur.
Nak siapkan 130kilo kerepek ni,
Mula2 84kg, tapi custmer pujuk minta tambah, i kan baik hati,hhehe.

Kepada sesiapa nak oder kerepek,
Selepas 20hb ye. Hakak utamakan yang berbangsa cina dulu sbab dieorg nak raya, hrap memahami 🤗

No comments: