FOLLOWER

Sunday, January 22, 2017

CARI BARANG NAK RAYA

Shopping menjelang raya,
Ye ye raye lame lagi,
Tapi alang-alang dah ke kl,
Wajib singgah ikea.

Saya suka ke ikea sebab design simple, cash and carry,
Balik pasang sendiri,
Puas hati.


Lagisatu,
Maybe saya bukan jenis suka something yang berkerawang, berbungga dan berukir,
So ikea sgt menepati citrasa.


Misi skg nak organizekan stor,
Tiap minggu (selang 2minggu kkdg
Adik ipar wahida/dikmat akan tidur rumah kami, so bila ada kekurangan paa rumah, saya sangat lah tak sedap hati.


So saya arahkan,
Buanggg segala tak perlu dan bakar,
Semoga iols berjaga mengulang arahan sebanyak 88kali ditelinga incik lalan huhuhu.


Actually nak set up tempat simpan kerepek juga, penuh kat ruang tamu, peninggg saya tgk,

K lah nk sleep, mengantuk mata dah ni, bye

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...