FOLLOWER

Monday, January 23, 2017

DAPAT IPHONE BARU

Incik lalan balik kerja,
Dia suruh ambil kan towel,
Bawah towel ade iphone huuhu

Lalu i menjerit dan melompat girang,
Seronok sangat, patut la duk tanya2 saya suka hp apa, saya jawab samsung, sbb iphone ni mahal so malas sebut,


dan inform saya tak nak oppo or huwawei ke ape entah tu, sebab nama aneh, walau orang kata gambar cantik ke but please,,, i x suka, nama mgambarkan mcm hp china huhu.. I rela pakai nokia 😂


Actually hp ni hadiah atas prestasi 5bulan pertama jualan kerepek yang baik, mmandangkan saya buat jualan online so incik lalan bg iphone bg mmudahkan saya buat kerja (even sekarang pn mmg iphone),


What ever is it,
Terharu dengan effort incik lalan bt sweet2 surprise hotel, sorokkan hp bawah towel, macam drama pula haha.


Saya kata :
"Bazir la"

Incik lalan kata :
Buktikan peningkatan sale yang lagi baik dengan hp baru ni,


Saya :
Baik bussiness partner 😎



**eh bussiness partner awat pulak,
Lalanfood company i 100% ,, helloooo** hahahah

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...