FOLLOWER

Tuesday, December 6, 2016

MAK LANG MAK SU SEKELUARGA DATANG

(Baru perasan i ade buat 3 post yg sama sebelum ni 😂😂 next time lah i delete double pos tu 😆)

Minggu lepas,

..incik lalan kata pak lang, dan mak su sekeluarga nak datang, i sangatttt gabrah haha. Kalau mak mertua atau mak sendiri still cool lagi, sbb mak sendiri. Ni adik beradik ayah mertua. Mak mertua pula pesan suruh siap elok sambt mereka.



Dalam kepala i cuma fokus,
" ingt moto orang jawa, perut tetamu tu penting, so memang pulun masak sedap2 (sampai tak cukup nasi 😂), pagi gigih 4 pagi dah bangun buat nasi lemak, yg buat lama sbb sambal dia i reneh lama bia lemak manis pomm pomm pomm huhu


Saya dan incik lalan bawa dieorang berjalan. Saya totally jadi diri saya, langsung tak ada fake sebab maklang dengan maksu perangai macam makcik2 saya je, senang nk brgaul, anak dieorang pun sangat okey, dah mcm kenal lama.


Kenalkn dieorang apa best kt melaka, bawa pi kebun incik lalan yg area rumah. Bagi kerepek pisang dan anak pisang, Best sangat keluar dengan dieorang , meriah !!! Best3.



Nak balik tu saya rasa haih macam tak puas lah lepak borak dengan dieorang sebab memang macam makcik2 iols juga, maksu macam makude, maklang macam wakmah, seriously


Ye seriously best, i kot yg over ajak bergambar la, buat gaye peace la, depang tangan la, peluk kuat2 la 😆 (korang tahu la iols kan kepoh haha)



Sebelum balik tu, i peluk cium maklang dan maksu memohon maaf andai ada terkurang sepanjang bersama iols 😊 dan promise raya tahun ni i akan datang rumah mereka pula 😍


Bila dah kawin, automatik keluarga suami jadi keluarga kita, dan saya bersyukur dikelilingi orang yg baik 😇

Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...