FOLLOWER

Sunday, April 22, 2012

KENDURI KAHWIN

Biar lah gambar berbicara,
Ok, dia gelak saya pun tak tahan nak gelak ;p

Topik pbualan :
Actually setiap kali saya ambil gambar, sure dia buat spoil.. Tgah terjelir lidah lah, tengah menguap lah, tengah ternganga lah.. So saya kata pada dia "ee, kamu duduk diam2 boleh tak? Tangan tu jangan kesana sini, mulut tu tahan sikit dari menguap atau buat something yg membuatkan gambr saya klihatan pelik" then suasana senyap, dan bila 3 2 1.. Masing2 tergelak. HAHA

Ok, selamat pengantin baru pd Anuar. Eh ! Bukan anuar bin mohamed (abah saya) bukan k !! Heheh. Ni Anuar Rahim, adik kepada kak Aida. Selamat Pengantin Baru !! :)

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...