FOLLOWER

Saturday, April 21, 2012

FAKTA

Fakta about me dan bukan auta :
actually i dont have any slippers atau dalam bahasa melayunya SELIPAR
atau dalam bahasa modennya sandal.
seriously okey !

haritu pergi gunung ledang wif family pun
baru lah terhegeh-hegeh cari kedai mencari selipar ;p
tak percaya ?? tanya lah my sibling,
even ke pasar pun saya lagi selesa pakai wedges tau,
i need something yg tak make me flat
sekarang, bila try pakai selipar, saya akan rasa pelik dikaki,
rasa ringan sangat kaki dan nak jatuh..




saya sangat selesa dengan wedges,
even ke pasar, i need wedges !
suggestion :


cool kan !???

dan kalau keluar dating or something yg perlu
bergaya lebih baru lah
saya akan beralih kepada heels :)


so my birthday sila hadiahkn saya heels


suggestion :


tapi, currently heels semenjak 2 menjak ni, kurang digunakan,
lbih addicted kpd wedges 
pergi kerja pun pakai wedges cuz mudah berlari kesana sini

with love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...