FOLLOWER

Monday, April 23, 2012

DUKACITA DIMAKLUMKAN

Assalamualaikum

Dengan dukacitanya dimaklumkan,
saya telah memperolehi 2 SAMAN !
ditempat yang sama tetapi waktu berbeza (-_-")

Sakitnya hati ini,....
kena saman sebab memandu pada kelajuan 114kmj
peh ! lagi sakit hati niiii,
bayangkan, had laju 110kmj, tapi saya drive 114kmj,
sikit je pun nak saman.
lain kali kalau nak saman saya,
tolonglah pada kelajuan 140kmj ke. 160kmj ke. 180kmj ke.
iniii 114kmj jee ????
umpama tertekan minyak lebih je kot,
zalim sungguh lah polis traffic ni.

last week saya ketawakn noh, 
sebab dia pun kena saman, lagi hampehs..
111kmj. haha. punyalah saya gelakkn dia,
now, saya kena. baru je settlekn saman hujg bulan 4 haritu,
saing incik lalan sbb masa incik lalan mbebel kata saya kena saman,
pada hari yg sama juga,
incik lalan kena 2 saman. HAHA (gelak besar !)
lagi malang, sebb kena pada hari yg sama
dalam tempoh 10 minit. HAHA

dan saya pun, 2 saman 
Mac dan April (-_-")

dukacita sungguh !

yang bersalah,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...