FOLLOWER

Tuesday, November 12, 2019

TAK JADI PENCEN BLOG

Sebelum ni saya ada inform bahawasanya saya nak pencen dari blogspot dan akan beralih arah ke Instagram. Yes, saya cube realisasikan, tapiiii—— issh, tak ade blog pun tak boleh lah, meluap-luap rasa nak membawang ada dalam jiwa hahahah

Ok actually yang membuatkan saya get back couple semula dengan blogspot ni sebab saya memikirkan semula "untuk apa saya buat blog?" Then dari persoalan tu jawapan saya adalah "untuk tontonan anak sebagai kenangan mengenai keluarga kami"

then saya kata pada diri sendiri :
"wei kin, u kata blog untuk cucu cicit baca, tapi anak baru 2 orang dan belum setahun pun lagi, dah malas nak menaip,pilih kasih betul, dan blog ni semua pasal kaseh, kang kalau anggun tanya kenapa dia punya story tak ada, haa nak jawab apa ?"

Serius wei, rasa bersalah kat adik anggun sebab tak banyak entry pasal dia, "adik anggun !! Mommy update pasal adik kat instgram akaun fatinovela tu, adik tengk kat sana ye, mommy busy buat kerepek lah dik, malam nak taip story je kene berperang tidurkan adik, acaner mommy nak menaip dengan tenang kan" (alasan kan hahahaha)

Bulan depan adik dah setahun,
Tengah plan birthday adik punya sambutan, tu yg terfikir nak update blog.

Kalau tak update blog pun, kat atas sekali (refer header blog ada gambar2 kan ? Itu update dari instgram, so even tak update blog. Apa yang diupdate ke instgram akan diupdate ke blog juga. Ok lah kn daripada bersawang. Huhu

Ishh entry bulan lepas balik kedah buat kejutan kat mertua pun tak dan nak update lagi, nanti ada masa saya update. Bye bye


Isteri solehah mak penyayang,
Fatinfashiekin



Sent from my iPhone

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...