FOLLOWER

Thursday, September 26, 2019

MASIH SAMA

Hai blog,
Rindu kat blog,
Tapi banyak update kat Instgram je. Adoi.

Saya masih lagi ekin yg sama,
Rutin pun sama,
Masih lagi isteri yang manje,
Masih lagi mak yang penyayang
HAHAHAHA

ok meh la nak abadikan rutin harian, kenapa laa saya sibuk sangat kan.

( Isnin - jumaat )
4pagi-10pagi : menggoreng
10pagi-4ptg : htr ank sekolah / pos kerepek / bungkus kerepek
4ptg-9mlm : masa utk layan suami dn anak
9malam-12mlm : kopek pisang

( sabtu-ahad )
*Cod seluruh melaka / kl
*weekend adalah masa utk family
*wajib bawa ank hangout

Rutin lebih kurang macamtu je hari-hari, memang penat, waktu tidur saya curi2 juga siang mcm lepas solat ke, yela sbb malam da pack masa, utk makesure tdr 8jam, saya topup la mana2, pernh juga tak tidur dekat 2hari, fuh rasa dia mcm dada berat tau, mayb penat then overdose kafein elak mengantuk so jadi berdebar dada.

Bab kerepek, saya tak berharap sangat pada incik lalan, dia pun penuh jadual dengan kebun yg dia nk kena handle,

Senang kata,
Kami busy, tapi kami bahagia,
At least apa kami usahakan saling berkait antara kami dan untung niaga pisang dan kerepek pisang adalah diantara kami.Terima kasih Allah atas perancangan yang sangat baik💕

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...