FOLLOWER

Friday, September 6, 2019

PROJEK MADU KELULUT

Hobi terbaru my husband,
Projek kelulut,
Saya sebagai bini, membenarkan dan menyokong sahaja hobi dia.
Tapi kadang kala saya terfikir juga "laki aku tak reti penat ke ea"


Dulu masa suami nak bermula dengan hobi penanaman pisang, saya agak risau juga sebab semua tu bermain dengan modal, tapi walaupun saya risau, saya menyokong, ikut suami pergi beli baja, beli mesin membajak tanah, selagi depan mata saya, saya okey je.


Sekarang dia buat projek baru,
Dia biakkan kelulut, dari 1 rumah bertambah rumah, projek saja suka2 tapi Allhamdulillah ada progress, manatahu, kalau berjaya ? Kerepek pisang disalut madu kelulut ke kn Hahahahah

Madu kelulut mahal woo,
Kalau menjadi, masyuk 💕

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...