FOLLOWER

Wednesday, February 6, 2019

PIKI TUNANG

Harini 6febuari2019
Mewakili rombongan pertunangan antara farhan dan norashikin,
Nampaknya bertambah-tambah la nama ekin kat keturunan kami,
Isteri pakcik saya ekin,
Isteri sepupu saya ekin,
Nama saya punn ekin,
Ni pun sepupu akan kawin dgn org nama "ekin" 🤣🤣

Kalau berkumpul kat rumah atok,
Sebut ekin, semua toleh nmpaknya hahaha..


Setelah 60hari,
Ni kali pertama saya jumpa sanak saudara, almaklumla saya hari ke3 pantang terus balik melaka,
Incik lalan yg jaga,
So saudara mara tegur,
"Pantang sendiri ye!" 😅

Macam saya pernah kata,
Mengikut jawa,
Pantang amat penting,
Saya je murtad tradisi jawa haha

Nervouse juga nak join rombongan ni,
Sebab ada baby kecil (adk anggun),
Risau adik anggun mengamuk je,
Tapi Allhamdulillah walaupun panas terik, anggun maintain anggun, dia tdr lena sungguh haih.

Tema harini, biru,
Saya kemana mana memang letak tema warna, baru lah kelihatan sedondon. Hehe

Apapun, selamt btunang piki !!
Gambar tak ada sebab hp kat incik lalan, gambar saya pun ehsan dari hp aza hahah

Isteri solehah,
Fatin fashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...