FOLLOWER

Friday, February 8, 2019

KECEWA DAN RALAT

Disebalik gambar ni,
Ada kekecewaan,
Ada keralatan,

Kenapa laaaa incik lalan ajak makan steak mase saya tengah sakit kepala, saya makan cuma sepotong je, lepastu saya tolak

Sakit kepala yang super berdenyut,
Incik lalan kata : "mengandung lagi kot" HAHAHAHAH makin sakit pulak kepale ni dengar statement dia HAHAHA


Actually saya tahu kenapa sakit kepala, sekarangkan saya cuba zero sugar, so tiap hari saya akan minum kopi o kosong utk tenaga, kesilapan saya sebab say buat kopi o kosong tu sangat-sangat-sangat kaw dn kiranya say overdose kafein, bila sehari tak dapat kafein, kepala jadi tingtong


Keluar masuk toilet tau sebab sakit kepala sangat. Still boleh senyum dan gelak tapi tak selese, lagi2 bila nak mengunyah.


Sekarang,
Sakit kepala dah hilang,
Esok weekend,
Rindu pulak nk makan benda bkolestrol macamni😆


Sekarang 2pagi,
Dan saya buat entry ni,
Nampak tak ? Nampak tak?
Tengah kebulur ni 🤣🤣🤣

Jom kunyah tomato
**muka kelat**

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...