FOLLOWER

Sunday, January 20, 2019

HASIL KEBUN

Kutip hasil,
Tahniah incik lalan.

Berbaloi juga hobi dia
Masa awal bercinta, hobi incik lalan memancing, memancing mmg saya larangggg. Sbb kkdg mmncing perlu keluar mlm2. Tak boleh. Saya risau.

Then, berubah hobi baru,
Buat kek, haaa ni punca saya naik berat badan ๐Ÿ˜†dia buat banyak2 lepastu saya kene makan

Kemudian, hobi baru lg DSLR,
Ha hobi ni sy suke sbb blh dia ambil gambar saya, Zaman2 saya freehair masatu, zaman2 pinggang 26 HAHAHA

Dan setahun sblum kawin,
Dia kata nk invest dalam pertanian,
Jujur, saya takut. Tp saya sokong, ingt lagi dia beli mesin ape entah 5k, saye ssh hati, takut pelaburan tak menjadi, adik incik lalan dik mat pn komen kt instgram saya kata incik lalan membazir, pertama kali saya mesej personl dikmat dan marah, saya kata "kalau kite x sokong abg siapa nk sokong, ekin dn kluarga ekin sokong abg, knp darah dging abg x sokong abg" lbih kurg mcmtu la. Haha. Maaf la yek. Saye klu org usik insan kesayangan saya, mmg saya marah xkisah la sapepun. Huhu.

So incik lalan pn mula berkebun,
Mula2 x bhasil, benih kene mkn ayam la, air xde la, tanah x cantik..

Saya masih menyokong,
(Walupn bdebar jgk masatu)

Allhamdulillah skg,
Kami saling tlg mnolong,
Dia supplyer pisang saya๐Ÿ˜‡

No comments:

DEK KERANA ANAK ๐Ÿ˜…

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...