FOLLOWER

Monday, May 8, 2017

YE TERLEBIH RAJIN

Da tengah malam,
Settle bungkus oder pelanggan,
Tapi terfikir nak direct kemas rumah, sebab esok nak balik pagoh sbb kaseh ada appointment kat KK pagoh.

Lalu saya merungut pada incik lalan :
"Alaaa, da isnin, baju belum basuh, penatnyee..."


Saya pun pi lah get ready depan washing machine, then terfikit (""kalau aku membasuh sekarang, nak menunggu lagi, menyidai lagi.. ishhh esok pagi lah"")


Saya pun terus la ke kitchen,
Get ready nak buat susu anak dn kemaskan dapur,


Da settle, dan nak pi tidur,
Tetbe nampak washing machine putar putar putar,  saya terkejut !, siapa yang cuci ???


Saya : siapa yang on washing machine ni ?? (Pandang incik lalan),


Incik lalan : abang laaa, kesiannn isteri penat.. abang tolong la isteri kesayangan abanggg..sayang kata nak basuh baju kan (sambil sengih bangga)


Saya : ayang nak basuh esok, ni sayang bini, meh tolong sidai meh, pukul 1 pagi niii.. kata sayang bini, rajin tolong biniii (sambil saya da melepek kat meja makan sebab kecewa tapi terharu tapi malas memandang washing machine yg sedang berputar)


Incik lalan : ok abang tidur dulu !!!!!!!!!!!! Yang penting niat baik tau, hahahaha


Saya : (menaip blog)


Sekian,
Fatinfashiekin

🙄🙄🙄🙄




Sent from my iPhone

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...