FOLLOWER

NUFFNANG ADS

CARI DUIT LEBIH UNTUK RAYA ?

DUIT DAH HABIS, MINYAK PULA NAIK, RAYA PULA NAK DEKAT. Stress kan ? Jom niaga kerepek hakak, dah lah nak raya ni, manatahu dari kunyah-kunyah dengan rakan sekerja, nanti terlekat pada hati mereka nak beli, tambahan pula dah nak raya, ini lah masa terbaik nak promote diri awak yang awak ada jual kerepek (bukan senang cari stok kerepek pisang sekarang, ambil peluang ni!) so awak boleh lah mula berbisnes, sikit-sikit lama-lama jadi bukit.. macam hakak sendiri, dulu seminggu 1 pelanggan, sekarang hari2 ada pelanggan. Tak salah mencuba, hakak berjaya mencuba, awak mesti boleh ! Kunci utama JANGAN MALU DAN MALAS. Jangan salahkan produk andai perniagaan anda tak berjaya, salahkan diri sendiri kerana gagal merancang pelan untuk berjaya 😇 kalau rasa still tak faham, whatsapp hakak 019-6529329 , nak tanya dan cerita perkara selain kerepek pun boleh, hakak sentiasa positif untuk membantu 🤗


Sent from my iPhone



No comments: