FOLLOWER

Wednesday, December 14, 2016

AKTIVITI CUTI SEKOLAH

Hai mmandangkan cuti mengoreng kerepek, so ade maselah nk buat entry haha.


Harini saya buat class dengan anak2,
Ajak mereka cara buat donut ala2 big apple 😂 yela, saya tgk dieorg minat uli tanah liat dan asyik main2 deco cupcake la, so saya pun nak join keseronokkan mereka, saya ajak dieorg buat donut. Wah, bukan main melonjak kegembiraan dieorang 😘


Totally 90% mereka yang buat, saya cuma standby barang dan mengoreng, yang lain saya sekadar bagi arahan.


Pukul 4.30ptg siap, excited gila kakak dan adik tunggu incik lalan balik kerja dan nak paksa daddy makan hasil donut mereka 😆


Plan esok nk buat choclate cake,
Dadih la, popia nestum la, tgk la kelebihan masa macammana sebab petang nak bawa mereka jumpa tok nenek johor 😇

Syok kalau dieorg stay sini,
Kaseh ada kawan,
Saya pn seronok ada assistnt 😝
Incik lalan lg seronok sebab balik kerja je 4 orang berebut minta peluk (termasuk saya) hahahahaha


Paling anak2 seronok juga bila saya suruh hantar rumah jiran hasil air tangan mereka dan ajar mereka ttg adab bjiran, gembira mereka, berebut nak hantar 😇

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...