FOLLOWER

Friday, September 16, 2016

SURAT CINTA UNTUK SUAMI

Mengemas punya mengemas, terjumpa love letter ni. Tk sgka dia simpan elok semua surt cinta yg aku bg, dlu konon2 ttinggl kt drawer krete lah, kt seat blkg krte la 😆.. Paling poyo aku buat, konon nk bt surprise bile die masuk ofis, aku pn pos la ke ofis dia, rupanya kbiasaan surat utk dia akn dibuka dulu dn diinform kmudian butir2nya pd dia sbb dia jrg masuk ofis. So tak mmasal staff ofis duk baca, sampai skg aku tk tahu apa yg tjadi sbb masa part laki aku kata staff dia baca trs aku ttup tlinga sbb xnk trime knytaan 😂😂 dn bile aku bca semule ape aku tulis, serius aku rase mcm nk hantuk kepala kt bucu meja. Apa ko merepek dlm surat dulu ni kinnnnnn 😅😆😂😂 #suratcinta #kenanganbercinta #sekarangsuami #fatinovelablogspot

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...