FOLLOWER

Friday, September 16, 2016

DULU LAIN SEKARANG LAIN

Esk pika (my cousin kahwin),
Dalam masa yg sama my bff si kinah tu punnnn kahwin. Aduh, dua2 penting.


So plan malamni rewang rumah my cousin, esk tghri pergi tunjuk muka kat rumah sakinah, kemudian berlari ke rumah my cousin kembali.


Saya pn siap2 lah pi rumah pika,
Eh sebelum tu keluar sat cari hadiah utk pengantin, otw nak cari hadiah, baby dah meragam dalam carseat, dia dah start nak lepaskan diri dari belt 😂 macam bini hangtuah dah saya tgk kaseh tu kekadang, betul ikut perangai pak dia lah. Ikut saya jenis malu2 hahahah



Settle cari hadiah, terus ke rumah pika, pn sepanjang perjalanan dia bising, saya tahu dia dah mengantuk, tambahan pula dah jam 9malam, biasanya pukul 8 waktu dia makan sebelum tidur, kaseh kept bising mengeliatkan badan dia.



Sampai je rumah pika, terus meraung anak gua hahahaha. Beza sungguh dulu dengan sekarang, baru iols nak bergambar kat pelamin pengantin anak oi, haih, tak berkesempatan.


Kalau dulu,
Tiap kali my cousin ke kahwin,
Terutama anak2 wakmah, saya paling suka kesana. Ofcz lah sbb makan free, hahahhaa, dn dapt jmp saudara mara sambil gosip2 panas hahahha. Dan tiap kali saudara mara kahwin, saya lah manusia yg suka ambil gambar dieorg. Suka kepoh2 (iols kan memang kepoh tapi versi aktif, jenis tk kisah dapat tugas, bukan jenis tunggu org hidang makan, kalau lepak pun sebelah mama iols kat meja salam keruk).


Sekarang,
Tiada lagiiiiii...
Selfie dgn pelamin pun tak sempat,
Anak nk susu la, anak nak tidur la, mcm malamni, mmg anak lapar dan nak tidur, saya buatkan makanan, kemain besar dia menganga. Maaf kan emakmu ni nak, emakmu mengejar masa 😁


Hah, daddy?
Kalau ada pak dia, dah lama pas anak kt pak dia, tapi pak dia, ke kebun laaa, apa lagi kan. Pak dia awal2 dah bagi alasan "esk tidur pagoh, malamni nak kekebun laaa" 😒😒



Ok lah,
Anak dah tidur,
Saya nk mengiron baju.
Bye.
Muah



Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...