FOLLOWER

Wednesday, February 10, 2016

IPHONE BARU !

Malam tadi masuk bilik,
Saya ternampaklah ada kotak hp baru.
Peh! Hati bunge-bunge lah bile nampak.‎
Tapi, buat-buat tak nampak,‎


Lepas incik lalan solat isya',
Saya bawa baby masuk bilik nk tidurkan,
Incik lalan duduk kat katil dn ambil kotak hp baru tu.. saya still buat2 busy dan xnmpak..


Then incik lalan kata :
"Iphone lama saya, saya dah upgrade tau.. dah ada instagram dn semua app yg awak nk"


‎Saya balas :
"Haaaaa--" -ceh konon tak amik port


Kemudian incik lalan sambung ayat :
"Awak ambil lah iphone lama saya tu, saya dah ada iphone baru!!!!! Jangan jelesssssss" -sambil sengih2 menunjukk.



Ingt kan lah iphone baru tu saya punya T_T‎
Manelah tahu hadiah sebab bersalin kan.
Ceh! Nasib baik tak konon beria happy gile tgk kotak phone tu td ingtkn saya punya, kalau tak,
Buat maluu je T_T


Ok. Actually tak kisah pun,‎
Saya still ada phone,
Last month incik lalan dpt freegift tab pun ada lagi tak guna, ni incik lalan bagi pula iphone lama dia. Tak tahu dah nak guna buat apa 3biji hp ni..


Since jadi mak-mak,
Jarang tgk phone,
Asyik tenung muke anak.
Sindrom mak baru belum hilang,
Anak beyak pun mommy dia happy kemain,
Anak sedawa pun mommy dia happy kemain,
Anak selseme mommy dia nangis sbb ksian,
Hahahah.




Lady faizal,
Fatinfashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...