FOLLOWER

Thursday, February 18, 2016

BAYI BARU LAHIR SELSEMA



F0EA766A-3357-42E6-A220-D3F3D7B2B388


My baby tak sihat, selsema,
Mmndgkan dia baru 19hari,
Saya sangat memandang serius hal ini. 


Rujuk doc,
Doc kata my bby ada alahan,
Imun still x kuat so ssiapa selsema,
Mudah dia tjangkit
*ok mgaku, sy tgh selsme* T_T
Rse bsalah sangat kat anak--


My B kena selsema plg truk wktu malam dn pling truk subuh,
Hidung akan mula tsumbt,
Serius kesian tgk dia merengek,
Saya nangis tau tgk ank selsme,
Sambil ngis tu saya sebut
"Sesungguhnya doa seorang ibu tu mustajab, Ya Allah kau sembuhkan lah selseme anakku kaseh aneeqa farzana ini Ya Allah"
Lalu, incik lalan pandang aku dgn pndgan poyo yg mympaikan mksud "penuh drama betul lah" hahha


Ye, saya khilangan ikhtiar bila mlm2 ank tdr x lena. Nasib baik ada suami duda, so incik lalan sntiasa ada skill mmujuk anak, manakala saya yg konon ngis sedih sgt sambung tdr, dgn alasan x sgp tgk bby selseme dn merengek 


Tapi, bagi saya ada hikmah anak kurang sihat ni, dia baru 19hari, so bila B tak sihat saya sbgai mummy dia sgt alert, ank tidur pn saya tenung 24jam mksure dia selesa, 


Skg, my bby da 22hri?
allhamdulillh beransur sembuh :)


Lady faizal,
Fatinfashiekin



Sent from my iPhone

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...