FOLLOWER

Thursday, January 7, 2016

STROLLER KE HANDPHONE

Antara stroller idaman kalbu,
Impian.. idaman..keinginan‎

-Quinny buzz xtra 
-maclaren triumph BMW ‎buggy black


Balik melaka, dari kat meja makan, kat depan tv, kat bilik tidur, saya scroll mengenai stroller idaman kalbu ni. Sampaikan incik lalan tiap minit kate "tengk ape?".. dah nak tidur, dah matikan lampu pun saya still scroll dan incik lalan kata "tengk ape?"


Sengaje je saya nk dia tanya "tengk apa".. sebab dapat lah saya sambung ayat seterusnya dengan menerangkan serba satu kelebihan dan keistimewaan stroller idaman saya ni. Haha ;p



Suke gile k. Sebab sporty habis! 
Saya tak suka stroller baby yang ada gambar cartoon2 lah.. nope.. not my taste.. saya punya taste, biar plain, dah hitam biar hitam, merah biar merah dan TAHAN LAMA. So thats y untill now saya tak dapat lagi cari tilam baby for uall information.. sebab saya cerewet..‎




Lepastu suami balas :
"Nk stroller ke nak hp baru?"
Terus mata iols bgemerlapan dan bersinar-sinaran, hahaha. Ok. Sekarang berbelah bagi *pentingkan anak ke diri sendiri* hahah.



Ok. Topik hp mcmni ceritanya,
Saya yang bijak telah uninstall instagram dri phone incik lalan. Sekarang, tak boleh install semula, sebab incik lalan lupa apple id. Puas saya suruh incik lalan reset tapi dia tk nak layan saya. Dia kata, kena upgrade tkt hp dia tak kuat nk support. 


Dan, incik lalan langsung tak hairan berkenaan instgram yang dah tak ada pada phone dia. Sebab incik lalan cuma pentingkan "mesej + call" aplikasi lain memang dia tak ambil port langsung (-_-)


Hp saya pula problem juga, yg ada igrann, bukan instagram *sedih* thats y saya kalau ambil gambar ke, upload ke, main instgram ke, semua pakai hp incik lalan dn sekarang incik lalan sangat bersyukur bila saya uninstall instgram, incik lalan kata "selamat hp saya, kalau tak, hp full dengan gambar awak, full dengan notification dari ig awak je"‎



So dia pun kata lah "beli hp baru" tapi saya tak nak, saya kata "tak ada hadiah untuk ibu mengandung ke".. hahahah‎



Ok. So? 
HP ke Stroller,
Ke mak buyong nk kene gode suami nak minta dua2. *spray minyak wangi kt leher* hahahaha 



Lady faizal,
FatinFashiekin





No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...