FOLLOWER

Thursday, January 7, 2016

NAMA BUDAK SEKOLAH ZAMAN SEKARANG

Cikgu sekolah adik saya datang farmasi,
(actually dia dh mgjr saya since saya sekolh rendah juga. Sekarang umur dalam 40an)


Dia tengk saya pregnant, dia pesan :
"Kin, kau jangan letak nama panjang-panjang kat anak kau ea"


Saya balas :
"Eh, nama adik ekin, ekin cari tau.. dinzly danish (sebab minat iqram dinzly) yang lagi sorang dinie daniel @ danny (sebab minat hero pearl harbour).. haha"


Cikgu balas :
"Cikgu tahu, sebabtu tiap kali turn adik kau, cikgu suruh dia tulis se‎ndiri sebab payah beno nak mengeja dengan membunyik. Kadang2 cikgu panggil je mamat. Senang. Anak kau ingat ea, jangan panjang2.."


Saya balas :
"3 harkat je cikgu. Kalau perempuan Kaseh Aneeqa Farzana kalau lelaki Ahmad Aqeed Faisal.." 


Cikgu balas :
"Tengk, 3 patah perkataan, jenuh nk menulis tau"



Ampun lah cikgu ye ;p
Ikutkan jiwe raga nak letak
"Chantique Tiffany Casandra Binti Ahmad Faizal"
Hahahahha‎




Lady faizal,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...