FOLLOWER

NUFFNANG ADS

HB BAIK



Semalam jumpa doktor,
Masuk je bilik doktor,
Doktor kata "hai ratu bleeding.."
Kurang asam je,
Doktor siap kata tiap kali pandang muke saya macam ada signboard bleeding haha‎


Lepastu doktor kata
"Dah lain muke awak, dah nak bersalin ni kembang dah.... lain dah"..



So saya cepat2 selfie diri sendiri bila keluar dari klinik (gambar diatas)... eh! same je.. ok, fine, hidung je jambu laa.. ngaku laaa... fine lah, memang kembang laa.‎


Keputusan jumpa doktor,
Allhamdulillah semua baik,
Saya masih selamat tak perlu minum air gula,
*kibas shawl*


HB pun cantik tau, 13 tau bacaan,
Hebat tak? 
*kibas shawl lagi*



Masa tunggu turn, 
Semua ada masalah HB rendah,
semua tanya saya "HB berapa"
Dengan bangga saya pun cerita lah,
Lepastu dieorang tanya apa rahsia saya,
Dieorang kata "msti makan obimin bdisiplin kan"
Bila dengar mereka kata macamtu,
Dalam keadaan serba salah saya angguk geleng,‎
Ok, jujur, saya tak makan obimin pun 
*shhh, jangan bagitahu doctor dengan incik lalan tau, nanti kene marah haha*
Yela, terpaksa lah angguk,
Tak kan nak buat dose ajak beramai-ramai jgn makan obimin, tiap orangkan berbeza...


Korang jangan ikut saya tau,
Makan obimin / iberet yang doktor bagi,
Nak lagi elok, tambah dengan minyak ikan,
Tau. Disiplin tau.



Lady faizal,
FatinFashiekin




No comments: