FOLLOWER

Wednesday, January 20, 2016

MINGGU DEPAN BERSALIN

Dah jumpa pakar,
Saya tunjuk gambar cecair coklat yg keluar,‎
Mula-mula hampir masuk wad sbb saya kan dah 4kali masuk wad sebab bleeding masa pregnnt. 
Tapi bila antara pakar+pakar berbincang,
Sebab cecair coklat baru keluar sekali, dieorang tak jadi tahan wad. Fuh, Allhamdulillah...‎


TETAPI,
Kalau tak bersalin juga,
Minggu depan kene masuk wad dan dipaksa bersalin. Doctor dah bagi siap2 surat dan tarikh.



Macam tak caya,
Minggu depan saya bersalin wei !



Ok. Berat badan currently 68.4kg,
Aduh-- semalam timbang 67++ je,
Macammana boleh 68++ ni? ‎
Masa scan baby tak besar pun,‎
Semua pelik macammana perut saya besar tapi baby kecik je dan macammana berat badan saya boleh naik mendadak. Yela, lagi 1.6kg saya ke 70kg!!! Haha.


Doctor pun kata
"Baby kecik, perut besar-- berat badan naik mendadak-- tapi ibunya nampak slim je.. kemana menghilang lemak awak ni? Kat mana dia sembunyi"‎


Saya pun tak tahu nak menjawab,
Entah mana muncul entah berat badan naik 20kg ni, saiz ukur lilit maintain rasenye, tapi makin berat.‎



So, ada 1minggu lagi nak romantik2 dengan suami, lepasni dah ada baby. Fokus pada baby :) eee, macam tak caya minggu depan bersalin wei! 



Lady faizal,
FatinFashiekin




No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...