FOLLOWER

Thursday, January 21, 2016

38 MINGGU MENGANDUNG (MASUK WAD)


hai. Saya ditahan wad. Masuk wad sebab baby kurang gerak. Dah cek, semua okey dan dalam pemantauan.  


Adakah saya akan bersalin esok? 
Fuh, awal betul, tak menyngka.
Hopefully perbincangan doctr mpunyai keputusan yg saya boleh melengahkan waktu bersalin saya.


‎Saya bercadang untuk melapor diri pada tarikh yang diberikan doctr iaitu pada minggu hadapan, so kalau tetibe kena bersalin esk, seriously, saya tak bersedia dan terkejut, tp andai terpaksa, saya redha lah. 



Sebab,
Saya tak sempat lagi nak peluk suami cium suami puas-puas. Nk tgk dia tidur lame2. Nk dating dengan dia seromantik‎ mungkin. Yela, nikmati saat2 memboyot ni sehabis baik mungkin. Lagistu, sebelum berjuang untuk mlahirkan anak, kalau boleh nak lah tunjuk pada suami dulu, betapa kita memang sayang dia. Dn minta ddoakan ksejahteraan .Lepasni dah dibahagi-bahagi kasih sayang. Haha


Masuk wad, siap bawa kain pelekat suami. Nampk x betapa rindunya saya kat suami? Malamni x dapat tidur sambil hidung kat badan suami, dapat kain pelekat jadi lah. 



‎Almaklumlah, sejak nak bersalin dah duk dengan mama abah. X balik melaka. Bila tak jumpa suami, tu yang sendu semacam. Haha



Lady faizal,
FatinFashiekin




No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...