FOLLOWER

Tuesday, January 19, 2016

DAH LAMA TAK MERAJUK



Pagi td saya merajuk dengan incik lalan,
Saya ingatkan dia suruh betulkn itu, betulkn ini, 
Incik lalan kata saya kuat bebel,‎
Dan ofcz lah saya touching,
Bukan membebel, tapi saya ni isteri yg prihatin.
(since khwin dah lama tak merajuk2 ni, gua kan rock. Haha)‎


‎Saya terus silent kn phone,
Merajuk. Plan nk merajuk sampai bersalin.



Dia tahu bini dia ni kuat sentap,‎
So dia pancing lh bini dia ni,
What ever is it,
I tak reply pun. Kn I merajuk.
(jenis saya, saya x mudah merajuk,
Tapi pantang saya, bila saya tegur untuk kebaikan, tapi tak diterima, saya akan mogok diam, disebabkan saya kuat bcakap, bila saya diam, incik lalan tahu something happen)



Ttbe tu yg jadinya gi klinik,
Keluar tnda nk bersalin (cecair coklat)
Terus panik. Bila panik cuma ingt suami,
Terus kol suami.
Terus cancel merajuk haha.‎‎



Dia tnya lg juga "nk hp ape? Nk bsalin dah kn"‎
Saya jawab "tak nak lah"


Jgn lh korg pk suami iols romantik ttbe nk belikn hp, idok ler wei, hp saya ni screen touch dah gila, korang bayangkan, screen sebelah kiri xbfungsi, sebelah kanan je boleh, nasib lh boleh zoom in zoom out, dapat lh guna lagi.. suami hnya rasa belas kasihan je. Sbb kkadang bila dia pinjm hp saya, dia sendiri aneh camna saya boleh guna lg hp ni.


‎Dalam masa yg sama,
Kesian tgk xde instagram. Oh, hidup kosong-kosong-kosong tnpa instagram. Hahahah.‎


Lady faizal,
Fatin Fashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...