FOLLOWER

NUFFNANG ADS

AURA IBU MENGANDUNG



Tetibe dapat mesej macamni,
Hahaha. Its funny,
Dah 9bulan boyot tunggu mase bersalin,
Macam-macam tau,
Saya punnnn aneh...


Kak ani pun kate,
"Ekin ade gune-gune ea"
Hahahahaha



Dapat mesej mcamnilah,
Dengan en perdana muncul kembalilah,
Dengan tetibe dpt pujian macam-macam.



Sometimes rasa,
Ape kejadah semua ni,
Dah tahu kot saya ni tengah memboyot bulat dan sarat ni..bukannya masing-masing tak tahu, dah sah juga kat facebook tu gambar saya dn suami, dan dah sah kot saya ni memang sayang gila kat suami saya...



Nasib baik lah suami iols ni jenis memahami,
Yela, berkahwin dengan duda kelebihannya lebih neutral, dia relax je.. dia tak heran pun..‎ tak ada nak jelouse2 lah, tambah pula, dia tahu bini dia ni mane boleh hidup tak ada diaaaa.




So iols pun kata pada suami iols :
"Nampak x? Kecomelan bini awak ni? Walaupun peha ada sedikit selulit, tapi masih comel tau.. walaupun perut boyot dan berat badan hampir 70kg, pun comel tau, punnn menarik perhatian tau.."



Dengan slumber incik lalan balas :
"Ala, dieorang tak tahu yang suami sayang ni doktor, kalau dieorang tahu, mesti dieorang undur diri punyee..."



So me just mampu buat muke :
(-_______-")




Lady faizal,
FatinFashiekin



No comments: