FOLLOWER

Monday, December 21, 2015

PENGANTIN LAMA


Bila tgk gambar kahwin orang,
Baru teringat ttg gambar kahwin sendiri.


Entah bile mase nak buat entry tentang
-barang hantaran
-bajet bridal
-bajet goodies
-persiapan sebelum kahwin
-tips jimat masa majlis


Entah bila nak buat--


So bila timbul keinsafan,
Harini, belek-belek lah gambar2 dari kamera photog, gambar non edit. Banyakkk gile keping gambar. Lemah tulang belakang duk menghadap tiap keping.


Gambar diri sendiri yang dah diedit mmg ada,
Tapi, kalau boleh, nk upload gambar bersama tetamu yang hadir. Yela, dieorang dah posing atas pelamin dengan kita, tak kan tak upload kan? So jenuh la mengedit sdn bhd secara cincai.


Dah siap buat pemilihan,
Pendrive pula tak dijumpai, mencik betul.
At last, tutup laptop, cukup 9 bulan mengandung baru post gambar kat fb nampaknya. Haha.



Masa tengah tgk gambar-gambar non edit dari photographer, ternampak gambar diatas. Bila teringat, lawak, hehe. Lepas sah nikah, weols terus melarikan diri ke kebun abah, ambil gambar kat celahan kelapa sawit. Yela, nk outdoor jauh2 mane sempat. sebab saya nikah + sanding kn sehari, habis nikah pn dah pukul 11.30pg, nak makeup sanding lagi, so memang tak boleh lari jauh, kebun abah lah mangsa aksi pengantin baru.


Mula-mula bergambar, malu-malu juga, yela, dah boleh pegang-pegang sentuh-sentuh. Tapi saya ni kan gila sikit, incik lalan pula bab bergambar dia memang out asyik tersenyum sengih malu. Bila part tenung-tenung saya pula ada saka gelak memanjang.‎ Memang payah nak bergambar. Syok menyakat incik lalan, masa maros kata "ekin, tenung doc".. iols pun tenung lah, pastu iols muncungkan mulut nk gambar kiss. Ketawa semua. Hahahaha. 


Rasa teruja ok. Tetibe dah sah. Tetibe dah boleh gedik2. Tu yang dok menyakat incik lalan je. Tapi, apapun, puas hati juga lah, at least nampak effort incik lalan serius dan slumber bila maros bagi arahan-arahan bergambar. Walaupun saya punya gelak dah macam kuntilanak.


Ok lah, ada kkuatan saya upload semua gambar okey :) hujung bulan depan dh bersalin, kalau tgu lepas bsalin, saya yakin, dh memang tak ada upload lah, mesti saya excited ambil gambar baby.


Next week saya upload kat fb ye.
K bye.
Muah.


Lady faizal,
FatinFashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...