FOLLOWER

NUFFNANG ADS

SEHARI KETIADAAN


Bile dieorang dah balik kedah,
Rindu pula--
Biasenye riuh asyik
"Ibu-ibu-ibu-ibu-ibuuu... dibuuuu" haha


Si adik banyak cakap :
"Ibu, nak tu..", "ibu, nak ni.."
"Nak duduk sebelah ibu"
"Nak ibu suap"
"Nak ibu.. ibu.. ibuuu..."


Si kakak sbb dah besar, dia pandai bawa diri,
Tapi sama juga lah asyik
"Ibu.. ibu.. ibu"‎
-makan ibu
-berak ibu
-air ibu
-seluar terbalik pn minta ibu betulkan
-pakaikan baju pun ibu
-sikat rambut pun ibu


Tambahan pula abah mereka,
Sibuk dengan kerja dan kebun,
80percent masa mereka dengan saya lah.‎
 Dan dieorang tak heran pun dengan abah dieorang, tak tanya pun abah nak kemana..
So abah mereka sangat riang dan girang.



S‎o, 4hari menjadi surirumahtangga sepenuh masa,
Bagi saya, ok mengaku, saya tak sesuai. Baru cuti hari pertama dah rindu kerja. Dan potensi untuk gemuk sangat tinggi dirumah sbb rasa lapar 24jam mencengkam perut. Haha.


Esk saya mula kerja,
Rindu farmasi!!!


Tadi gi majlis kahwin jannah, kawan sekolah saya jiran sekampung, semua org kat situ tegur saya. Yela, atas bidang kerja saya. Adik saya si aza kata "eeee, knpa kawan2 akak semua orang tua atok-atok?" siot betul. Pang kang. huhu.


Lady faizal,
FatinFashiekin

No comments: