FOLLOWER

NUFFNANG ADS

NEW YEAR 2016 KAMI


Malam tadi tahun baru yang boringgg,
Mula-mula incik lalan ajak tgk bunga api,
Saya ofcz lah malas,
Tapi kesian kat suami, saya kata "okey jom"


Tapi, malamtu,‎
Hujan lebatttttt--
So nak tengk bunga api mcmana kan,
Weols duduk lah rumah,‎


Saya menghadap cerita
"Cinta si wedding planner" kat tonton.com sebab masa maghrib tu tak sempat tgk, sibuk memasak.
incik lalan pula sibuk menghadap laptop siapkan urusan dia. Booo-ringggggg.



Dah habis cerita cinta si wedding planner,
Incik lalan still menghadap laptop,
Walaupun saya dah duk menganggu ketenteraman dia, saya tarik rambut dia, gigit lengan dia, baring kat peha dia.. mata dia masihhhhh fokus kat laptop.. grrrr, boo-ringgggg.



Pukul 11.15pm,
Saya dah bosan yang amat sangat dan mengantuk, malas tunggu detik 12tghmalam, dn malas tunggu incik lalan siapkan kerja dia. 



So saya sambut detik 12tghmalam dalam mimpi,
Tu pun sayup2 dengar incik lalan kata "selamat tahun baru yang.."


Pagi tu, buka mata,
Hujan masih turun,
Ishhhh, macam nak banjir kan? 


Terus saya kata pada incik lalan :
"Selamat tahun baru 2016!!! Saya dah dewasa!! Saya dah 26 tahun!!!! awak dah tuaa, awak dah 35tahunn... euwwww, dah nak 40tahunnnnn...euwww dah tuaaaa"



Incik lalan kata "baru 26tahun dah boyot dah nak jadi mak orang daaa... eeee, dah matang lum..."



Kuangajo betul. 
Hahahah


Lady faizal,
FatinFashiekin








No comments: