FOLLOWER

Wednesday, December 30, 2015

KELUARGA PIHAK LELAKI

Suke keluarga incik lalan,
Semua ramah tamah.
Semua best.


Even saya ni kahwin dengan duda,
Dan mereka lebih dulu kenal 1st wife incik lalan,
Bila saya masuk dalam family ni,
Sangat dialu-alukan.


Mula-mula,
Saya rasa gementar juga,
But then, eh, best lah dieorang! 


Semua happy gd lucky,
Semua memahami,
Semua caring.


Masuk je dalam family incik lalan,
Dilayan macam dari kecik dah kite kat situ.
Sebabtu saya tak heran kalau incik lalan tinggal saya bersendirian.


Contoh nak ambil anak2,
Jarak pergi balik dalam 3jam,
Incik lalan pujuk juga suruh ikut,
Saya jawab "tak nak.." sebab saya sangat selesa join sanak saudara incik lalan, langsung tak rasa janggal dan nak mengekor kemane pun incik lalan pergi.



Kadang-kadang incik lalan yang asyik ngendap saya tgk saya selesa tak. Haha. Eh, rindu nak balik kedah ni!! Nak naik motor skuter dengan husband pusing bendang. Pastu pergi pasar malam sambil pegang tangan ;p


#throwback #fashiekinfaizal


Lady faizal,
FatinFashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...