FOLLOWER

Saturday, December 5, 2015

MENU JUDAH WEEKEND SIMPLE



Juadah weekend,
Memang simple, tapi saje nak share.
Hehe. Eh, bukan senang juga tau nk pikir juadah, saya ni kadang2 sampai tanya mama "esok nak masak ape ye".. dn macam yg saya pernah cerita, my suami bab makan bitt cerewet. Tak suka makan masak lemak cili api / tak suka makan asam pedas..
Senang kata, segala menu wajib yang ada kat kedai makan, dia tak suka..


Tapi, weekend ni, saya buat juga masak lemak cili api. Tapi, demi suami tercinta yang tak tahan pedas, saya letak lada cuma 2 biji sahaja..  haha.


Menu saya :
1) ikan masak lemak cili api
2) kailan udang
3) bawal goreng kegemaran suami


Incik lalan memang suka bawal goreng,
Kalau saya, suka masak berlada ke, sweet sour ke, 3 rasa ke.. dia suka goreng camtu je.. layan kan je lah.‎


‎Aha, ada menu lain juga petang tu,
"Bubur keledek"..
Tapi tak ambil gambr,
Dah kenyang makan nasi,
Hilang nafsu kat bubur hehe



Lady faizal,
FatinFashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...