FOLLOWER

Tuesday, November 10, 2015

MY BEST FRIEND PREGNANT


Ingat lagi pagi saya nikah,
Saya kata :
"Anak kita mesti kena sebaya, kena sepasang, tau"


Masa tu my bff dengar dia kata "InsyaAllah"
Lepastu mak bff balas "ekin berjanji dalam waktu lepas lafaz nikah. Masin nanti mulut tu"


Dan last month,
Dapat good news
Dia tunjukkan UPT test dia! 
Allhamdulillah! :)


I'm too happy too much,
2 tahun dia tunggu, dn Allhamdulillah,
Allah makbulkan doa kami.
Dan paling best, anak kami akan sebaya! :)


Geng macam saya dan dia,
Puas saya pesan :
-jangan naik tangga selalu
-jangan angkat barang berat
-jangan berdiri lama
-jangan kerap bersama utk awal ni. Hahaha.


Semoga segalanya selamat,
Happy for her! 
Saya nak anak perempuan,
So dia mesti anak lelaki okeh ;p


Lady faizal,
FatinFashiekin

‎‎

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...