FOLLOWER

Thursday, November 12, 2015

HAI NOVEMBER 2015

Untuk bulan november,
Ada 4 kali weekend.
Iaitu : ‎7/14/21/28


Tak disangka, kesibukkan akan menghantui diri,
Baru plan nak ambil kakak dan adik. Tapi, apakan daya. Huhu.


14hb :
Adik ipar nak datang rumah, ajak cousin belah arwah mak kandung suami (mak fauziah).. so ofcz lah this weekend memang busy melayan tetamu.‎


20hb :
My lovely cousin khwin. Ofcz wajib hadir. Cousin okeh. Masa saya kahwin, dia datang memeriahkan majlis. Dan saya mestilah join rombongan belah perempuan.


28hb :
Best friend masa sekolah rendah pula kahwin. Wajib lah hadir. Best friend ni. Gile tak datang. Kena maki bertahun nanti. Haha


So InsyaAllah,
Bulan 12 baru bawa kakak adik datang melaka. Masa kakak adik dtg melaka. Saya dh pun 8 bulan mengandung. Banyak tempat saya usulkan pada incik lalan untuk bawa anak2. Tapi kena marah "ishhh, ingat sikit awak tu dah boyot" ‎


-nak ajak gi pantai pun dia bising kata "sana panas, nanti awak rasa nak pitam"‎
-nak ajak gi waterpark dia bising kata "sana tempat semua tinggi-tinggi, jatuh nanti"
-nak ajak gi pulau-pulau dia bising kata "dibuatnya nak bersalin nanti, tk kan nak bersalin dalam feri"


(-_-")


So lepas dia bising-bising kata mengandung tak boleh jalan. Saya pun kata lah :
"Lepas bersalin, 1st anniversary next year, bawa saya ke ****** nak. Jom lah!"


Dia balas pula :
"Baby baru 3/4bulan. Mana boleh nak bawa naik flight‎.. tak baik untuk gegendang telinga dia.."


Adeee jeee laaa alasannnn (-_-)
Baru nak ber baby-moon..


So, maybe akan ke tempat yang anak2 boleh bermain berseronok. Untuk saya pula, kalau penat, naik bilik. Syok-syok. hai disember, be nice to me ye.  ‎


Lady faizal,
FatinFashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...