FOLLOWER

Saturday, October 3, 2015

I'M THE LUCKIEST GIRL

‎I'm the luckiest girl in the world to have the most loyal guy in my life,and I'm so blessed to have him in my life, and I'm so lucky that I found my best friend, my lover, and my soul mate, There's no words to describe it ! :)


Celebrte birthday with red roses + slice kek.
Bunge dengan kek tu tak penting, yang saya terharukan effort dia. Saya tahu dia bukan jenis romantik. Dia pemalu (excpt with me, dengn saya dia hantu haha) Setakat beli kek dia boleh, tapi nak tulis "happy birthday ANJE" memang saya tahu dia agak blur. Lagi2 bukan kek sebiji sbb incik lalan tahu saya bukan pengemar kek. Sbb tu dia bagi kek 1 slice, so kena bercakap dengan jurujual apa yg kita nak. Nk minta lilin lagi. Dn minta dihantarkan ke meja.


Kemudian, effort dia nk bawa bunga ke meja. Mula2 dia kata dia nak ke 7E, rupanya dia pergi kereta ambil bunga ni. Saya terharu sbb dia sanggup biar orang pandang, padahal sebelum ni, nk beli kotex kat kedai runcit punnnn berat. Haha. Inikan bunga? 


Mungkin, sbb saya dah memboyot ni. Kalau couple nyampah kan orang tengk. Bila orang tgk saya memboyot camni dapat bunga lah, kek lah, so orang tak heran sbb tahu weols laki bini.


Sebelum birthday memang saya ada minta dia bunga dan kek btulis "happy birthday anje" saje je nak kene kan dia. Sbb saya tahu benda ni not easy for him. Bila dapat, tercengang juga saya. Tak tahu nak respon cemana. 


Apapun, tq husband,
I love you so much,
Saya nak tua dengan awak,
Sehidup semati dengan awak.
Sebab saya sayanggggg awak--
:)


Everybody boleh treat u well,
Lagi romantik dari ur husband pun ada..
Tapi, bila ia datang dari suami kita sendiri,
Even sekecil-kecil perkara yg kita tahu bukan senang suami kita nak buat,
Ia memang menyentuh hati.


Lady faizal,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...