FOLLOWER

Sunday, October 4, 2015

MOM BABY EXPO MELAKA

Expo diadakan 2-4oktober,
Tepat 1 oktober gaji, iols dah terbayang-byg kan expo ni haha. Gigih iols bekerja kumpul komisyen, mom and baby care ni lah jadi pemacu semangat. Allhamdulillah berjalan lancar ;)


3oktober,
Lepas incik lalan celebrte my birthday,
Dengan hati yang girang, terus ke expo.


Memang ramai gile orang, 
Tapi percaya tak, saya langsung tak rasa letih, 
Banyak kali round rasa bersemangat je,
Incik lalan je yang lorat suruh saya berhenti berehat. 


Entry sebelum ini saya ada menyatakan,
Yang incik lalan tak bagi beli stroller lah, baby carrier lah. TETAPI, lain cerita nya disana. Dia excited melebih pula nak beli baby carrier / car seat / stroller. Saya bisik pada dia perlahan dan kata "haritu kemain lagi konon sanggup nak dukung baby? Sekarang bila semua depan mata, aik, dia yang excited".. keadaan terbalik, saya pula yang buat tak tahu je..  incik lalan kata "kita kena train anak kita duk diam2 kat car seat, baru selamat, jangan didik pangku dieorang".. saya balas "eh, siapa yang ajar? Kakak dn adik? Berebut nak dipangku masa awak drive? Abah dieoranggg ajarr kan????" hahahahaha. Dia sengih je.


Kami dah berbincang,
Part leceh-leceh macam baju / baby shower / baby lotion / tilam baby / towel baby, part kecik2 saya beli. Part besar2 stroller / car seat / set pantang.. yang besar2 tu saya pas pada incik lalan. Hahahaha. Car seat sebijik 1k++ ampun kan saya, memang kena daddy yang sponser. Mommy memang berkira.‎ 


Kesimpulannya,
Mombabycare ni tak mengecewekan.
Memang best--


:)


Lady faizal,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...