FOLLOWER

Sunday, August 30, 2015

MENGADA


Kite nak ketip kuku,
Tetbe ade tangan menjalar,
Suruh ketipkan kuku dia.


Sekarang dia ni,
Manja kemain..
Minta potong kuku lah,
Saya tengah tidur pun dia suka cuit2 hidung saya,
Mula-mula dulu terkejut lah juga,
Ingatkan ada ular patuk ke apa.


Sekarang,
Bila dia cuit2,
Sengaja je buat-buat tidur,
Haha



Malam tadi incik lalan kata dia mimpi,
Dia kata : "saya mimpi awak banyak darah, saya bawa jumpa doktor dan saya kata awak mengandung kenapa banyak darah keluar, tapi doktor kata awak sihat je, mana ada banyak darah keluar.." aneh betul incik lalan, suke bebenar mimpi saya ni dah nak bersalin, tak menyabar agaknya. Haha‎ha 



Saya pula balas :
"Saya pun mimpi, tapi saya mimpi awak jadi askar mungkin taksub sebab kemerdekaan‎ lah.." lepastu incik lalan toleh saya, jentik dahi saya, jeling dan kata "mengarut, dh lh nk sambung tdr" dia ingatkan saya menganjing mimpi dia hahahahahaahaa


Dah betul lah,
Tak bohongg--
Memang mimpi dia jadi askar ;p


Lady faizal,
Fatinfashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...