FOLLOWER

Monday, August 10, 2015

KENAPA SAYA MASUK WAD?

Allhamdulillah, dah 15minggu pregnant,
Next week 16minggu, bermakna "say hello to 4month!!"--


Doktor mengesahkan uri saya berada dibawah atau dikenali sebagai "low lying placenta" saya ditahan selama 5hari.. 2hari (keluar petang-malam ditahan semula) so total 5hari.. 


Sangat berharap uri akan naik semula,
Doktor kata semakin baby membesar, uri akan naik semula. Semoga ‎my baby tak seronok dudukkan uri ye baby.. 


Saya tidak dibenarkan :
-angkat barang berat
-bersama suami
-berjalan laju / berlari


Even nampak simple. No2 tu berat nak diharungi. HAHAHAHAHAHAHAHA *pang**tampardirisendiri*


Yang saya khuatirkan,
My mom mempunyai history like me. Dan kesannya, saya dilahirkan tak cukup bulan (7bulan). 


Oh, seram.


Lady faizal,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...