FOLLOWER

Thursday, August 6, 2015

MASUK WARD


Sy kena tahan wad,
Sebab tu lah entry sebelum ni saya duk cium2 towel incik lalan lah.


2hari lepas dh keluar,
Then masuk semula,
Ni patutnya dapat balik,
Tapi bila pakar datang, pakar kata
"Rehat cukup2.."
Nak termuntah dengan rehat dah ni (-_-)


Katil sebelah2 saya semua kes mengerikan,
Saya rasa, saya sorang je bertenaga,
Makan kenyang, tidur lenang,
Tpi doktr pakar tk bagi balik..
Doktr yg handle saya kata
"Doktr pakar tu suke tgk muke u, tu yg dia xbgi u balik" (-_-)


Oh, rindu pd matahari,
Oh, rindu bau katil.


Saya ni dah lah senstif,
Tgk org lain ade plwat, sy je x ada,
Dah mule sedih.
Saya kan gedik. Hahaha.
 

Masa saya dtahan wad ni laaaa,
Incik lalan ada visitor lah,
Kena bagi talk lah.
(-_-)


Mama dgn abah pn xdatang,
Sbb semua kata saya tk sakit,
Perlu berehat je *lap air mate*
Tak seronok bila dah dewasa,


Nasib baik lah sesibuk incik lalan kerje,
Sesibuk incik lalan ke kebun,
Sayang jugaaaa dia kat bini,
Sebelum gi kerja, dia dtg hospital htr breakfast,
(maknan hospital tawar, sy kn gedik, haha)
Lepastu incik lalan cium dahi saya, dia g kerja.
Balik kerja dia trs dtg hospital,
Bawa makanan, borak2, hbis wktu melawat,
Dia cium dahi, dia balik dn gi kebun.
Dia pesan "kalau bosan, add je internet, abg byr" hahhah. Seronk. Msalahnya cuma, saya sdri dh bosan sampai tahap tak tahu nk google apeee..



Nak balik.
Nak balik.


‎Rambt sy dh mcm pontianak dh ni,
Doktor suke cucuk tgn belah kanan.
Nk ikat rambut tak boleh.
So saya lepaskn je. Hantu pn hantu lah.
Hahahhahaa.


Lady faizal,
Fatinfashiekin‎

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...