FOLLOWER

Thursday, July 2, 2015

CUTE GIRL


Malam semalam saya mimpi yg saya mengandungkan baby girl,
Wah! Seronokkkkk.

Saya nk baby girl,
Saya nk makeover my baby girl,
Saya nak beli kan skirt tutu,
Saya nak tocang2 kan rambutnya,
Saya nak belikan gaun untuk dia,
Saya nak dia jadi stylooo--


Saya geram tgk baju baby girl,
Sometimes teringin nak belikan baju stylo untuk alisya dan aqila mcm skirt, tshirt xblengan,
Tapi incik lalan dia tak bagi‎,
Dan saya respect, mereka ada own mother,
So saya tak boleh suka2 switch penampilan mereka.


Tunggu anak saya nanti ye! 
Kecik2 saya ajar pakai sunglasses,
Rambut pula curl kan. Haha


Gewammm sangat! 
Nak baby girl! 
Haritu ada cakap pd incik lalan ttg nama 
"Alisya akila"
Tapi incik lalan kata,
"Kalau bby girl letak lah nama macam nama awak,
FATIN baru lah best..nama anak sama dengan nama mak dia"..


‎Mommy,
FatinFashiekin


‎‎

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...