FOLLOWER

Tuesday, June 30, 2015

LAGI 2 MINGGU NAK RAYA!

Lagi 2 kali weekend je nak raya!!!!
Cepatnya masaaa,
Puasa tahun ni paling cepat dirasakan,


Risau pk kan raya,
Yela, tinggal 2 kali weekend.
This weekend pagi-pagi saya kena servis kereta,
Ofcz settle sampai pkl 1..
Then, dari melaka terus ke batu pahat,
Sebab ada buka puasa dengan warga kerja farmasi,
Tu pun pujuk2 incik lalan supaya singgah shopping complx, nak mencari baju raya dia dengan anak-anak.‎


Kalau baju rase iols, idok ler iols risau,
Sebab zaman sekarang semua hujung jari,
Tekan zalora / heaxabell / minazboutique,
Macam-macam ada.. dn since perut makin besar, saya tak heran sangat. Sbb tahu, x boleh lagi cari baju raya ikut cutting haha.‎ So janji ado.


Yang saya risaukan,
Incik lalan + alisya + akila,
Dulu zaman bujang, sempat blari ke KL,‎
Sekarang dah kahwin ni,‎
Banyak fikirkan rumah.‎
Nak set up rumah, almaklumlah, jiran tetangga saya ramah-tamah tau. Serius. Kalah kampung saya. Senang citer, tak sempat berlapar, ade je yang kami akan dapat. Durian lah. Juadah buka puasa lah. Sampaikan saya jadi segan. InsyaAllah, next week nak membalas juadah kepada mereka pula :)


‎Aha, tema tahun ni ‎warna "navy blue" 
Ikut warna belah incik lalan, yela, tahun ni kan raya kat kedah. Semoga saya tak nangis lah dipagi raye ye. Hehe‎


Lady faizal,
FatinFashiekin




‎‎

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...