FOLLOWER

Sunday, June 28, 2015

GENG ABAH


Abah suruh ajak incik lalan join dia berbuka bersama TPM. Bila dapat surat ni, saya tunjuk incik lalan. Dia gelak besar.


Incik lalan :
Nasib baik lah betul dapat menantu bendera sama, kalau lah tetiba lain bendera, macammana nak ambil hati pak mertua. Haha‎.‎


Sekarang incik lalan,
Geng abah. Terawih + siap subuh pun ke masjid juga dengan abah. Siap dengar tazkirah subuh kat masjid dengan abah.


Kadang2 saya mengusik,
Saya kata :
"Yang, nampak abang subuh ke masjid berbaju melayu begini, baby dalam perut rasa macam menendang-nendang saya tanda gembira" -lepastu dia sekeh kepala aku haha‎


Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...