FOLLOWER

Sunday, June 7, 2015

6 MINGGU MENGANDUNG

**gambar perut ehsan google**

Sekarang saya dah 6 minggu pregnnt,
So ofcz lah sekarang saya membuncit,
Lemak badan 4cm + pregnnt 2cm = BONCIT
HAHAHA *pang*


Saya happy dengan baby bump saya ni,
Saya suka tiap kali saya tgk diri saya dicermin.


Tapi orang assume saya buncitt, sadis betul.
*nangis*


Orang : aik, makin buncit lepas kawin, tembam.

Saya : memang lah buncit, ada isiiii *berdarah hidung*


so saya terasa diri seperti dugong di atas daratan yang berjalan perlahan lahan haha ;p


Incik lalan pun selalu usik 
"eh x boleh beza kan baby dengan lemak" kurang asam betul (-_-)


Tapi dia usik je lah,
Haritu saya sedih, saya call incik lalan :
"Orang tak tahu saya mengandung, dieorang kata saya buncit..


Incik lalan :
Orang mengandung memang lah naik berat badan.. buat apa nak sedih, kan ada baby dalam perut tu



Saya :
Orang tu tak tahu saya pregnnt, orang tu ingatkan saya buncit. Tak sabar nak tunggu perut besar, so tak payah explain nk kata saya mengandung bukannya buncittt‎.


Incik lalan :
Dah orang tu tak tahu awak mengandung, kalau tahu, dieorang tak cakap.‎


Apapun, 
Allhamdulillah,
Buncit pun buncit lah,
Baby bump look seksi what. 
Haha 


Lady faizal,
FatinFashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...