FOLLOWER

Wednesday, May 20, 2015

HOBI SUAMI LEPAS KAHWIN


Sekaranggg, dia suke ambil HP saya,
Dia senyap-senyap cek whatsapp,
Dia senyap-senyap cek‎ browse history,


Rasa awkward gile,
Sebab sebelum ni langsung dua tak heran dengan hp saya tau, sekarang asyik nak pinjam hp saya...‎


Rupenye,
Dia suke baca perbualan saya dalam group "bride2be" dia kata "perempuan ni aneh2 perbualannya kan, hal suami suke makan petai pun nak cerite kat kawan-kawan" dia baca lepastu dia gelak-gelak. 


(-_-) HAHAHA


Rupenye,
Dia suke stalker browse history saya sebab nak tengk apa yang saya google kan, almaklumlah, since kawin ni banyak benda saya google, google resepi lah, google tips susun atur kediaman lah, google tips dot dot dot lah HAHAHA 

Ok, tu je nk share.
Bye.


Lady faizal,
FatinFashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...