FOLLOWER

Saturday, March 21, 2015

KAD KAHWIN ONLINE (SETTLE! )


Allhamdulillah,
Kad jemputan sudah officially berada ditangan,
Sangat berpuas hati,
Sangat saya sukai.


Design kad,
Adalah atas permintaan yang amat disayang iaitu incik lalan. Dn Allhamdulillah ramai suka sbb mereka kata, jarang kad ada gambar ilusi bunga yang tertumpu. Simple yet romantic. Acecece. Romantik tu aku tambah. Hahaha.


Company pilihan saya :
Ijabdanqabul.com


Berurusan hanya by internet,
Sebab saya tak ada masa lah nak survey2 kedai.
Setahun sebelum majlis dulu ada lah angan2 nak survey sana sini. Makin dekat majlis, makin kelaut. Makin semua tak sempat. So yg saya buat, oder di hujung jari.


Saya dapat free :
-450keping kad
-2 bunting kahwin


Sesiapa yg nak membuat tempahan kad kahwin dari sumber yang boleh dipercayai. Saya rekemen kan company "ijab dan qabul".. boleh stalker dieorg di instgram "ijabdanqabul" mcm2 design dieorg ada upload.


So bila dah dapat kad,
Iols upload kat fb, ramai tanya "tarikh komersial" sabar ea. Sabar. nanti iols bagi tahu. 1st batch kad kahwin saya dah serah pada incik lalan sebab utk rakan sekerja / rakan kampung / rakan universiti. Second batch. Utk saudara mara / jiran kampung / kawan sekolah. 3rd batch (hampir majlis) ut‎k custmer di farmasi dan sahabat handai yang dekat :)


Good night,
Lady faizal‎


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...