FOLLOWER

Saturday, March 21, 2015

JANJI

Sebelum kahwin,
So make promise utk menjadi wife to be.


I dont know apa yg akan berlaku aftr kahwin,
Tapi saya pasti, incik lalan yg saya kenal,
Saya tak berharap tetiba dia berubah jadi charming husband. yang sekarang pun saya dah sayang sangat dah. Haahha *muntah*


Kadang2 ada juga kami gaduh kecil,
Gile tak ada gaduh. Gaduh tu mematangkan hubungan juga, sbb masa gaduh lah kite akan nampak kata2 ikhlas dari pasangan. Contoh "awak tahu kan betapa saya sayang pada awak, saya tak suka lah masam2 macamni" lepastu terus cair melebur-lebur hati sbb dengar statement pengakuan sayang. Haha. Kalau x gaduh, "sayang saya tak?" dia jawab "tak" siut haha.‎



Semoga urusan dipermudahkan.
:)


Ladyfaizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...