FOLLOWER

Friday, February 6, 2015

MY BRIDESMAID @ DULANG GIRL


saya tak terfikir nak adakan "dayang-dayang" ni,
nieza lah tanye "tak buat dayang2 ke?"
so setelah berbincang dengan incik lalan,
at last, incik lalan pun setuju *sengih lebar*
yelaa, kena minta izin dia, incik lalan kan pemalu ;)
 
 


dan harini, saya dah dapat shortlist kan,
siapa dayang2 saya
1) NIEZA
2) AISYAH
3) ZAZA
4) FIKA
5) PIPIK
6) JUA
7) KAWAN JUA
 
 
mereka yang saya pilih sangat havoc,
saya mencari dulang girl yang gila glamour mcm saya,
bab bergambar memang diva
dan boleh bagi pose terbaik. hahahaha
 
disebabkan majlis saya dirumah,
bukan di dewan,
dulang girl ditugaskan utk mengangkat hantran lelaki.
 
so bila incik lalan dah get ready nk berarak,
mereka bidari2 akan mengiringi incik lalan.
7 dayang bermaksud 7 dulang
 
siapa pengapit saya ?
next enty okey :)
 
 
lady faizal,
fatinfashiekin
 

 


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...