FOLLOWER

Wednesday, February 4, 2015

CHECKLIST


This weekend kami tak dapat berjumpa,
So harini (rabu) kami sempat kan diri untuk berjumpa. Even tak lama, tapi puas hati dapat jumpa :)


Kami makan sama2 dsebuah kedai tomyam, confirm brader tu ingatkan saya nak ajak incik lalan join MLM / Jual Insuren. Yela penuh atas meja dengan kertas2, buku, borang, handphone, kamera, dah macam direct selling. Dah lah kami kalau berborak selalu tak sejiwa, bile lalu kat meja kami, serius kami bborak mmg x boleh diganggu, tapi kalau dah gelak, memang semua orang terkejut.

Incik lalan dia pandai,
Makin hampir tarikh,
Jam dia pula rosakkkkkk--
Pandai taktik dia,
Lepastu buat suara manja2 "jam kite rosak lah, 1 dulang letak jam boleh tak" lepastu saya malas melayan dia ungkit "dlu saya hadiahkan awak tissot mahal tau" peh dia main kasar. Saya pula balas, boleh, tapi saya nak gopro4. Ha baru dia tercengang. Haha. Bukan apa, boleh lah guna gopro4 untuk outdoor wedding nntikan. I kan suka selfie.


Apapun, perbincangan harini menarik,
Allhamdulillah dikurniakan pasangan yang tak 100% harapkan saya sorang, dia sudi teman, sudi bagi idea, sudi menolong. Walaupun kadang2 part menolong dia agak lambat settle (contoh dalam persediaan borang). But at least effort yang dia tunjuk, sangat mengharukan.


Me : nak kahwin dengan saya tak? Nak saya jadi isteri awak tak?

Dia : nak-nak-nak *sambil buat muka perli* 


Hahaha


Lady faizal,
Fatinfashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...