FOLLOWER

Sunday, February 8, 2015

MENCARI JALAN KE RENGIT


Khamis ni saya mendapat amanat untuk ke farmasi rengit sekali lagi. Habis lah. Saya tak hafal jalan sane okey. Memang dah banyak kali pergi, tapi jalan sana bercabang-cabang, bengkang bengkok, banyak gila parit. 18kali pergi, 18kali lupa. Acane niiiiii (-_-) sabtu haritu pi pun dengan kk ani, balik pula follow kereta zaza, mereka pula bawa saya melalui 2 jalan berbeza, lagi lah haram saya nak ingat *nangis*


Terus kol incik lalan :

Me : yang, khamis ni kena gi rengit, tapi tak tahu jalannnn... hp tak ada waze, tak ada gps.

Incik lalan : hello, saya bukan beli kan awak hp 3310 okey. Saya beli kan latest blackberry tau. Awak tu yang tak tahu gune,...

Me : ea? Ada ea dalam hp? Alaaaaaaaa, tak tahu guneeeeee... sane bukan ada line pun, haritu follow zaza pun ttbe kami hang tepi jalan sbb internet tak adeeee *nangis*

Incik lalan : haha. Nasib awak ler, saya pun tak tahu rengit kat mana.

Me : alaaaaaaaa, kesian kan lah saya, kalau kekasih awak ni sesat macammaneeeeeee..... alaaaaaa......, temankan saya jommmmm.. awak tunggu dalam kereteee

Incik lalan : takde-takde, jauh kot... jangan risau, kalau sesat pun masih dalam malaysia.. kalau sesat terus ke indonesia ke, thailand ke, singapore ke lepastu kena tgkap, bbaloi juga lah saya nak tolong, ni setakat ke batu pahat.

Me : *seramsejuk*


Habis lah saya, sumpah tak ingat jalan kot (-_-") 
Saya ni jenis lembab sikit bab menghafal jalan,
Habislaaaaaaaaa akuuuuuuuuuuuuu. Nangis tepi jalan lah nampaknya.



‎Lady faizal,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...